Domény a Webhosting

Doména je unikátní adresa na Internetu. Stačí, když ji připojíte ke své firemní značce či jménu, a každý si může snadno a kdykoli přečíst více informací o tom, co děláte či nabízíte. Na vlastní doméně můžete vystavit svou firemní prezentaci, provozovat e-shop či osobní stránky, psát blog, ukázat své fotografie a použít ji k mnoha dalším účelům. Je vždy dobré mít doménu jednoduchou, zajímavou a snadno zapamatovatelnou. Tipů, jak zvolit opravdu dobrou doménu, pro vás ale máme ještě víc. Doména se skládá z unikátní kombinace jednoho či více slov a znaků bez diakritiky. Následuje tečka a za ní „koncovka“ sestávající ze dvou a více písmen. V České republice je nejrozšířenější národní doména .cz, ale je možné využít také .com, .eu, .info nebo řadu dalších.

Webhosting, někdy se nazývá jen zkráceně hosting, je pronájem místa pro vaše webové stránky. Je to něco jako pozemek pro váš dům – stránky. Na webhostingu je umístěn například redakční systém, ve kterém si stránky vytváříte a spravujete. Dále jsou na hostingu nahrané všechny obrázky a fotky, které chcete na svých stránkách ukázat, a také sem směřuje vaše doména. To je adresa vašich stránek, pod kterou vás každý na internetu najde. Za hosting - pronájem webového prostoru platí provozovatel webových stránek provozovateli webhostingu pravidelné splátky.

Rádi pomůžeme se zřízením domény a webhostingu kontaktujte nás

Webhosting

WebDesign

Webdesign je mezioborová disciplína zabývající se návrhem a tvorbou webů. Propojuje poznatky z oborů jako je IT, grafický a interakční design, gamifikace, vizuální komunikace, marketing a copywriting. V dnešním online světě se bez vlastní digitální prezentace jen tak neobejdete.

Pro návrh webových stránek využíváme nejmodernější aplikace jako Adobe XD, Adobe Photoshop.

Vytvoříme Vám webdesign podle nejmodernějších trendů a Vaších požadavků kontaktujte nás

Webdesign

Kódování

Výsledkem práce kódování je frontend webových stránek. Kodér v zásadě dostane od grafika grafický návrh a jeho úkolem je ho co možná nejvěrněji převést do funkční podoby, která bude spustitelná v prohlížeči. Není to zdaleka jednoduchá práce, vyžaduje opravdu velké množství znalostí, ale zejména zkušeností. I když teorie je relativně jednoduchá, kodér kombinuje tři programovací jazyky, které mají doslova stovky různých parametrů, atributů, elementů, vlastností atd. Kodér řeší velmi specifické problémy. Čím více problémů vyřeší, tím je rychlejší a efektivnější. Přestože kodér používá programovací jazyky, o programování se nejedná. Kód pouze určuje, jak web vypadá a jak se chová.

Nakódujeme Vám webovou stránku dle Vaších představ kontaktujte nás

Kodovani

Programování

Programátor, jiným slovem vývojář, se zabývá samotnou logikou programu. Programátor musí bezpodmínečně dobře znát kodérskou práci a jazyky, které kodér používá. Zároveň musí znát skriptovací jazyk (např. v našem případě PHP), který řídí na webu ty logické věci a „inteligentní úkony“. Kromě PHP programátor musí znát i další nástroje, jako např. framework (v našem případě Laravel), dále databázový nástroj (v našem případě MySQL) a jazyk pro komunikaci s databází (v našem případě SQL). Hypertext Markup Language (zkratka HTML) je v informatice název značkovacího jazyka používaného pro tvorbu webových stránek, které jsou propojeny hypertextovými odkazy. HTML je hlavním z jazyků pro vytváření stránek v systému World Wide Web, který umožňuje publikaci dokumentů na Internetu.

Kdybychom to měli jednoduše vysvětlit na příkladu – kodér připraví "hloupý" web, který bude zobrazovat nějaký obsah (obrázky, text), ale nebude nic umět. Programátor vytvoří redakční systém (abyste si mohli upravovat obsah webu bez znalosti kódování), aby se uživatelé mohli registrovat, aby se počítalo přečtení článku, aby šly vkládat komentáře, uploadovat obrázky atd. atd. Kodér se tedy stará o vzhled, programátor čistě o funkčnost a logiku webu.

Naprogramujeme jednoduché i složité funkce pro správnou funkčnost webu kontaktujte nás

Programming

SEO Optimalizace

SEO je proces ovlivňování viditelnosti webu nebo stránky v neplacené části výsledků internetového vyhledávače. Obecně řečeno, čím výše a čím častěji se web objevuje ve výsledcích vyhledávače, tím více návštěvníků web může z internetového vyhledávače získat. SEO může cílit na různé typy hledání včetně obrázků, lokálního hledání, videí, akademických informací, novinek nebo užšího hledání v specifických oborech.

Provedeme průzkum nejpoužívanějších klíčových slov přidružených k Vašemu podnikání ve Vašem okolí. Jsme schopni zjistit, přes která klíčová slova, se zákazníci dostávají na web konkurence. Tato klíčová slova efektivně implementujeme do Vaší webové stránky kontaktujte nás

SEO Optimalizace